Brook Preloader

Facebook business page: Πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε για την επιχείρηση σας

Facebook business page: Πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε για την επιχείρηση σας

Το Facebook αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή social media παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα στατιστικά που η ίδια η εταιρία παραδίδει, κατά μέσο όρο, πάνω από 1,47 δισεκατομμύρια χρήστες χρησιμοποίησαν καθημερινά το Facebook τον μήνα Ιούνιο για το 2018. Είναι προφανές ότι σε αυτό το αστρονομικό νούμερο κρύβονται εκατομμύρια αγορές για τις επιχειρήσεις. Η συνεχής και αυξανόμενη προτίμηση του κόσμου για το Facebook, σε συνδυασμό με τις πολλές και οικονομικές δυνατότητες που αυτό προσφέρει, το καθιστά ένα πολλά υποσχόμενο εργαλείο για αρκετές επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους. Πώς όμως μπορείτε να το αξιοποιήσετε για τη δική σας επιχείρηση;

Δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook

Η δημιουργία ενός εταιρικού Facebook page (σε βασικό επίπεδο) είναι μια σχετικά γρήγορη διαδικασία. Αποτελεί ουσιαστικά μια παρουσίαση της επιχείρησης σας, στην οποία μπορείτε να προσθέσετε κάθε λεπτομέρεια που πιστεύετε ότι αξίζει να γνωρίζει ο δυνητικός ή υπάρχων πελάτης σας. Τα στοιχεία που πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε είναι όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, ιστοσελίδα, ωράριο λειτουργίας), ώστε ο καθένας να μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με την επιχείρησή σας.

Επιπλέον, μέσα από το Facebook page της επιχείρησής σας, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας κοινότητα, ένα κοινό δηλαδή, με το οποίο θα υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία, ενώ θα μπορείτε να ενισχύσετε την αφοσίωση του. Παράλληλα, η άντληση χρήσιμων και στοχευμένων πληροφοριών για το κοινό σας, θα σας βοηθήσει να καταλάβετε σε ποιους απευθύνεστε και ποιες είναι οι πραγματικές ανάγκες που καλύπτετε. Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα που σας παρέχει το Facebook είναι η αμεσότητα, με την οποία σας επιτρέπει να αντιμετωπίσετε μια κρίση, καθώς μπορείτε για παράδειγμα, να ανταποκριθείτε κατευθείαν σε κάποιο αρνητικό σχόλιο πελάτη.

Προώθηση της ιστοσελίδας σας μέσα από το Facebook

Ένας πολύ έξυπνος τρόπος αξιοποίησης της εταιρικής σελίδας στο Facebook αποτελεί η προώθηση της ιστοσελίδας της επιχείρησης σας. Αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς και απλούς τρόπους, όπως για παράδειγμα με μια δημοσίευση (post), η οποία θα περιλαμβάνει μια εικόνα ενός προϊόντος, ενώ στην περιγραφή, θα ενθαρρύνει τους χρήστες να εισέλθουν στην ιστοσελίδα για να δουν περισσότερα προϊόντα. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα όχι μόνο αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, αλλά και περισσότερες πιθανότητες πώλησης, είτε αυτή προέρχεται από το Facebook page σας, είτε από την ιστοσελίδα. Παράλληλα, βελτιώνεται και το SEO της ιστοσελίδας, δηλαδή η θέση της στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Διαφήμιση μέσω των Facebook Ads

Μέσω του Facebook, η επιχείρηση σας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει διαφημίσεις, ώστε να αυξήσει την παρουσία της και να προσελκύσει στοχευμένα το κοινό που την ενδιαφέρει –και το πιο σημαντικό: με ελεγχόμενο budget. Μπορείτε για παράδειγμα να επιλέξετε οι διαφημίσεις να προβάλλονται σε ένα ευρύ κοινό με γενικά κριτήρια επιλογής, όπως χώρα διαμονής και γλώσσα αλλά και σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, που μπορεί να προκύψει με βάση τα δημογραφικά του χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα του ή τις σελίδες που του αρέσουν. Τα στατιστικά που προσφέρει το Facebook για τις διαφημίσεις, τα λεγόμενα Facebook insights, βοηθούν επίσης και στον έλεγχο της αποτελεσματικότητας τους, με ακριβή ποσοστά, τα οποία σας βοηθάνε να λαμβάνετε τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις άμεσα, χωρίς να σπαταλάτε χρήματα.

Φυσικά, υπάρχουν αμέτρητοι ακόμη τρόποι αξιοποίησης του Facebook, ωστόσο οι βασικοί από αυτούς, αποτελούν οι παραπάνω. Θα πρέπει επίσης, να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην διαχείριση της σελίδας, ώστε να εξασφαλιστεί η συνοχή της με τα υπόλοιπα social media, αλλά και με κάθε σημείο επικοινωνίας με τον πελάτη, η οποία είναι απαραίτητη για μια αυθεντική και ολοκληρωμένη εμπειρία.